Goodbye buku teks form 2 :'(



Assalamualaikum people !


Yeah, dah 9 bulan lebih aku hidup dengan buku teks F2. Lepasni tiada lagi buku teks F2. Sedih sedih. Hihi. Cikgu cakap silibers for Maths F2 memang agak susah sikit compared with silibers F1 and F3. Adat lah tu kan, ada susah ada jugak yang senang. Next week buku buku ni akan dipulangkan untuk budak budak tahun depan guna pulak. Jaga elok elok tau buku buku tu wahai adik adik sekalian. Haha.



Tahun depan aku akan jadi calon PMR. OMG ! AKu rasa aku baru je ambil UPSR. Memang cepat betul masa berlalu sekarang ni. AKu tak nak F3, aku nak F4 terus, boleh ? Haha, mimpi je lah ! Okay, so buat masa ni aku akan concentrate kepada study ! 



Kepada batch 2012  tahun depan, aku doakan supaya kita semua dapat jawab dengan baik. Semoga kejayaan menjadi milik kita semua. InsyaAllah :') 




Okay, cantik lagi kan buku tu ? Haha, padahal siap nak cover bagai masa ambil gambar ni. Okay, bye bye text bookS :'3



PS // Aku pun tak tahu lah ejaan silibers tu macam mana. Pakai hentam je tu. Teehee. (x Okay bye, thanks for reading this entry ! :)







No comments:

Post a Comment