Bangga dengan kau ! :*


Assalamualaikum guys !



27 orang yang mendapat 5 A. Tahniah adik adik semua :)



Congrats adik. Tak sia sia kita orang datang satu family. Teehee ^_^


Pandainya kau ! :D

Seperti biasa tadi pergi ke sekolah. Tapi aku balik awal sebab nak tengok adik aku ambil result UPSR. Berdebar debar weh walaupun bukan aku yang nak ambil. Hehh. Alhamdulillah dia dapat jugak 5A. Kita orang semua bangga dengan kau, adik !


Mak aku cakap kalau dia dapat 5A, masuk asrama. Sumpah aku sedih. Yelah, tinggal lah aku sorang sorang dekat rumah nanti. Alahai. Macam ni ? Adik jangan masuk eh ? ( pulak boleh ) Takpelah, demi masa depan kau jugak dik. Tapi sekolah SK Ayer Keroh ni hanya 27 orang je yang dapat 5 A. Not bad lah. Okay lah tu kan ? :)


Kesian aku tengok budak budak yang tak dapat 5 A tu. Menangis nangis. Hurm, mungkin ada hikmahnya korang tak dapat 5 A. Jangan putus asa okay ? Jauh lagi perjalanan korang. All the best untuk form 1 tahun depan. Jangan sombong sombong. Aku tak suka. Menci tahu. Teehee.



PS : Blog saya dah lain. Hee, thank you cousin. Lebiu :*


Okaylah, thats all for today, i'll update my blog soon yeah. Have a great day guys. Bubye.



No comments:

Post a Comment