Happy New Year






Hi Hi ! Assalamualaikum people !

Pejam celik pejam celik dah pun nak masuk ke tahun baru. Tak lama je lagi.  Ya Allah, cepatnya masa berlalu.  Usia pun dah semakin meningkat. Lol. Banyak kenangan pahit dan manis yang telah aku lalui sepanjang tahun 2011 ini. Aku harap tahun baru ini akan menjadi tahun yang bermakna buat kita semua. Amin.



PMR candidate : Seriously, aku tak bersedia lagi weh -,- Cuak gila bila ramai yang cakap " tahun depan PMR kan " hanya tuhan saja yang tahu perasaan aku time tu. Apa apa pun aku akan TRY THE BEST. Confirm bila dah naik ke form 3 ni akan lebih as busy as a bee berbanding time form 1 and form 2.





WISH 2012

  • Buku akan sentiasa berada di tangan.
  • Jarang online dan jarang layan phone.
  • Berusaha berubah ke arah kebaikan dan menjadi anak yang solehah.
  • Mendapat 8 A dalam PMR a.k.a Penilaian Menengah Rendah.


Okaylah, that's all for today. Btw, thank you for the new followerS. Really appriciate you guys. Mungkin lepas ni aku dah jarang online sebab nak focus on study. Apa apa hal, do contact me via facebook or twitter okay.  Have a great New Year people. Lots of love. Bye :)






No comments:

Post a Comment