Tahniah angah :)


Assalamualaikum !

22 December 2011. Alhamdulillah, abang aku dapat straight A's dalam PMR. Abang aku amik 8 subjek je. Tahniah jugak kepada kakak kakak dan abang abang yang mendapat keputusan yang cemerlang dalam PMR. Bangga dengan kau angah ! Tahun depan aku pulak yang akan menduduki peperiksaan PMR. "Ya Allah, kau berikanlah aku keputusan yang cemerlang seperti mana enkau telah memberikan kedua dua adik beradik aku keputusan yang cemerlang." InsyaAllah, amin ! :'D



Tadi abang aku kena interview dengan wartawan Awani. Ada masa jom lah ramai ramai tengok dekat Astro Awani, channel 501, pukul 3.00 petang atau 7.45 malam. Seronok bila aku tengok budak budak yang dapat straight A's tu. Aku harap aku pun akan mendapat keputusan yang cemerlang pada tahun hadapan.



Interview dengan Awani



Angah dan Ibu di Sinar Harian. Tak kisah lah walaupun nama abang salah,
asalkan ada gambar abang dan mak aku. :)


Bersama dengan abang aku yang tercinta. Muehehe ^^



Hah, amik kau ! Satu keluarga bergambar


Diapit oleh adik beradik


Tahniah angah !


Okay guys, that's all for today, i'll update my blog soon. Have a nice day. Bye bye. 




No comments:

Post a Comment