Last Day Of School


Alhamdulillah, masih hidup untuk hari ini. Terima kasih Ya Allah ! Pejam celik pejam celik kita dah pun habis sekolah bagi sessi 2012. Sekejap je kan masa sekarang ni berlalu. 2 bulan lebih je kita akan cuti. Lepas tu semua orang akan meningkat umur. Cuti sekolah ni jangan buat kerja yang bukan-bukan tau. Nanti cedera, dah tak comel. Hihi.

26 November ni saya akan menduduki peperiksaan bagi saya untuk melepaskan diri ke MRSM. Hope everything will be good. Oh no ! Tahun depan kita dah form 4. Yup. Aku dah form 4. Err. Err. Hopefully next year will go smoothly. Amin.

I will miss my friends. After this we're rare. Many memories of us together in AKSES. Do not forget me know later ya guys !. God willing, we will see you again.  Look after yourself know the school holidays !

InsyaAllah, kalau result PMR aku baik, aku teringin sangat nak masuk asrama penuh. Nak ikut jejak langkah adik-beradik aku yang lain. Nak merasa pengalaman hidup di asrama macam mana, nak jumpa kawan-kawan baru.

Well, lepasni dah tak ada PMR. Wahh, seronok lah ye budak-budak yang tak ada PMR tu. Hah, jangan ingat senang kalau tak ada PMR. PBS tu lagi berlambak nak kena buat. Eh tapi cikgu cakap PBS ni lagi menyeksakan ? Yeke ? Entahlah. Tapi aku fikir-fikir balik, budak-budak yang tak ada PMR ni macam mana dia orang nak masuk sekolah berasrama penuh ? Oh okay, maybe dia ada cara lain kot. Hiks.

Bit as much as the last picture in the AKSES schools


Akan naik ke tingkatan 4 pada tahun depan. #2013. #TeamSPM2014

Sahabat yang baik adalah sahabat yang berani membetulkan kita ketika kita berbuat kesalahan sehingga kita tidak hanyut di dalam kesalahan dan dosa.

Sahabat sejati akan meluruskan jalan ketika kita kehilangan arah dan tidak akan meninggalkan kita dalam suka, apalagi dalam duka.

Bersahabat dengan seorang yang jujur akan membuat seseorang itu senantiasa terpelihara kejujurannya.



He is very cool, sporting, like for the giggles. After this'm rarely see him again.



Mereka jantung hatiku, suka dan duka akan sentiasa bersama. Kalau ada masalah, kami akan selalu kongsi bersama. Mereka kawan baik saya untuk selama-lamanya !


My classmates. Were awesome ! Gonna miss you guys !
     
                       
Aku rindu kawan-kawan aku. Terlalu banyak kenangan kami bersama di AKSES. To all my beloved friends, kalau selama ni aku ada buat salah, ejek-mengejek ke, kuat perli ke, aku minta maaf sangat-sangat ye. Itu semua hanya gurauan semata-mata. 
Each meeting there will be a farewell
Bye SMK AYER KEROH aka AKSES. Bye kawan-kawan. Bye cikgu-cikgu. Bye semuanya ! Terima kasih cikgu buat segala-galanya ! Terima kasih atas segala ilmu yang cikgu telah berikan kepada saya selama ini. Saya hargainya sangat-sangat. Insya-Allah, ada rezeki kita jumpa lagi tahun depan. Assalamualaikum ! :)


No comments:

Post a Comment