Mid-Term exam dah nak dekat



Assalamualaikum semua :)


Nampak tak tajuk dekat atas tu ? Kalau korang tak nampak, haa, mata korang tu dah nak rabun lah agaknya, baik cakap nampak cepat. Hee. Ouh yeah, peperiksaan pengesanan 1 dah nak dekat, rasa takut pun ada, sebab aku tak baca buku langsung kot. Relax sudah, kan kan kan ? :p


Tahun ni ujian 2 takde, sebab entah lah, aku pun tak tahu, tu yang terus pergi ke pengesanan 2. Ujian 1 dulu aku dapat 4A 5B je termasuk Muzik. Aku bukan nak berlagak lah, sebab 4A tu pun takda lah okay sangat kan. Ada lagi kot yang pandai-pandai belaka. Tapi pengesanan 1 ni, aku harap aku akan dapat keputusan yang cemerlang lah, insyaAllah. 


Kawan-kawan aku cakap, bulan 6 nanti nak pergi hangout sama-sama, sebab time tu cuti panjang. Korang semua doakan aku eh aku dapat result yang baik dalam pengesanan 1 ni. Yelah, sebab kalau aku dapat result yang okay, konpem punya mak aku bagi keluar dengan kawan-kawan. Kankankan ? :)


P/S : Harap-haraplah exam kali ni SENANG yang amat ! Amin ~


Okay guys, thats al for today, thank you for reading this enrty, really appriciate you guys, bubbye :)



No comments:

Post a Comment