Ni Yang Nak Marah Ni


Assalamualaikum and Hi.

Korang semua mesti tengok Konsert Akademi Fantasia 9 kan ? Ala program yang korang semua minat gila tahap gaban tu. Aku minat gila lah kat Erul , Raqib dan Azri. Sebab dia orang semua ada bakat. Aku memang tak boleh miss lah pasal AF ni. 


Aida :)


Haaaa. model Melaka. Hihi. Dia ni dulu ex-Bukit Baru, dan ayah dia ni kawan ayah aku. Tapi dia dah digugurkan masa konsert ke-3. Sedihnya ! Tapi telah di ambil alih tugas oleh adiknya , Fina.  



Raqib :)



Haaa. Ni lagi sorang orang Melaka. Handsome kan ? Hehh.  Tapi dia dah terkeluar konsert yang ke-4. Sumpah sedih weh. Kenapa lah aku tak undi dia dari awal ? Sebelum program ni start, aku tengok undian dia bukan main tinggi lah lagi, tapi bila paknil nak umumkan siapa yang tersingkir, tiba-tiba paknil sebut nama si RAQIB ni. Perghhhh, memang tak percaya lah. Sedih sungguh. :'(


Time paknil nak umumkan siapa yang tersingkir, aku nampak paknil ni pun macam tergamam nak cakap dan tak percaya Raqib yang terkeluar. Aku rasa Nera kot yang patut terkeluar, bukannya sedap pun dia nyanyi, harapkan muka je cantik. Errr -,-'


Okay lah, malas nak cakap banyak-banyak lagi. Sedih yang teramat. Okay guys that's all for today, thank you for willing spare your time to visit my blog yeah ! :)



No comments:

Post a Comment