Feast Time



Assalamualaikum people !

Hello Readers ,,
Lama aku tak update kat blog ni. Biasalah sibuk memanjang dengan " study ". Study ke ? Korang semua sihat tak ? Harap - harap sihat lah ye.



Tak ada cerita apa - apa sangat pun , just nak ceritakan pasal hari ni. Hari ni mak aku ada buat kenduri. Kenduri kecil- kecilan je. Kenduri ni pun sebab haritu abang aku dapat 10 A dalam SPM, dan lagi satu sebab adik aku buat khatam Al - quran sekali.



Biasalah, kenduri mana yang tak ramai dengan orang kan ? Sesak kot, tapi takpelah, best sangat. :]



Hari tu, aku terdengar kalau abang aku dapat mana - mana dia akan pergi bulan 5 ni atau bulan 9 nanti kot. Mesti sunyi je kan kalau kau takda nanti, takda siapa nak ajar aku lagi. Takpelah, nanti kita boleh berskype kan ? Hehe ;D



Okay lah guys that's all for today, thank you for willing spare your time to visit my blog yeah, i will update my blog soon. Bubbye. :)


No comments:

Post a Comment