1 M 1 S :)


Assalamualaikum people :)

Korang mesti tertanya-tanya apa lah tajuk entry kali ni kan ? Meh sini aku nak explain kan. 1 M 1 S tu nama penuhnya ialah 1 Murid 1 Sukan. Semua sekolah buat benda yang sama. Kiranya program ni macam sukan sepenuhnya lah. Hah, macam gitu lah kot.



Mula-mula kita orang semua kena kumpul kat padang, lepastu ada taklimat sikit, lepastu ada senamrobik, tapi aku tak buat pun -,-' banyak nya lepastunya. Haha. Okay, lepastu baru lah cikgu-cikgu lepaskan kita orang untuk berlari dalam 1.5 km macam tu lah, dekat je, takdalah jauh mana pun, tak macam merentas desa, jauh gila. Sakit lutut-lutut aku. Hee. 



Lepas dah lari, kita orang semua pun berkumpul dekat padang, sebab ada sukan sikit. Tapi sukan tu siapa yang nak masuk dan siapa yang dah daftarkan nama dia dekat cikgu lah.



Aku sebenarnya taknak datang sebab mak aku cakap mak aku taknak datang, tapi entah tiba-tiba mak aku rajin pulak nak datang, aku pun datang lah jugak. Tapi aku datang kejap je, lepas pukul 10 pagi macam tu aku dah balik dah. Sebab nak pergi KL. Hee.



Okaylah guys, that's all for today, thanks for willing spare ur time to visit my blog yang tak seberapa ni. Hehe. Bubye :D





No comments:

Post a Comment