Jalinan Kasih :D


Assalamualaikum semua :)


Hello readers,,
Hari ni dekat sekolah ada perjumpaan dengan ibu bapa. Tak lain tak bukan, perjumpaan ni mesti berkaitan dengan buku rekod punya lah. Cukup malas betul kalau ada jalinan kasih macam ni. Yelah, mana taknya kan ? Keputusan kalau bagus takpe lah lagi, -,-' Tapi takpelah, 5A pun aku dah bersyukur sangat-sangat sebab sebelum-sebelum ni aku asyik dapat 4A ke bawah je. Hee.



Actually, jalinan kasih ni buat Jumaat minggu lepas, tapi disebabkan minggu lepas budak-budak form 3 ada kem apa entah, cikgu-cikgu pun tukar lah tarikh tu ke hari Jumaat ni. Kepada semua kawan-kawan yang dapat straight A's, congratulations ! :D



Btw, Alhamdulillah kedudukan dalam kelas aku dapat top 10. Rangkin dalam tingkatan pulak aku dapat top 15. Sumpah akubukan nak berlagak. Aku just tak sangka je dapat keputusan macam tu walaupun takdalah hebat macam korang pun. Pftttt. :)


Okaylah guys, that's all for today. Thank you for willing spare your time to visit my blog. Really appriciate you guys. Bubbye. 




No comments:

Post a Comment